.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
"جهت اطلاع"روزنامه جمهوری اسلامی روز شنبه

***ظهور فرقه هاي انحرافي با ادعاهاي گزاف و رنگ و لعاب ديني رو به رشد است . در مشهد يك فرقه با ادعاي فراهم سازي زمينه ظهور امام زمان عليه السلام با رهبري شخصي كه خود را سيد خراساني ميداند فعاليت هائي را آغاز كرد و با تشكيل خانه هاي تيمي و چاپ جزوه هائي كه در آنها ادعاهاي اين گروه منعكس شده عده اي را هوادار خود كرده است . از جمله ادعاهاي اين فرقه اينست كه هر حكومتي توسط انسان هاي غيركامل تشكيل شود طاغوتي است و بايد با آن مبارزه كرد. محتواي جزوات اين فرقه با اعتقادات گروه فرقان شباهت دارد.

***از قم خبر مي رسد سخنراني رئيس جمهور در ششمين اجلاس جامعه مدرسين با علماي سراسر كشور بدون حضور خبرنگاران و عكاسان انجام شد. براساس اين خبر قبل از سخنراني رئيس جمهور به خبرنگاران و عكاسان گفته شد جلسه را ترك كنند.

***نماينده كرج در مجلس هشتم به مدت 11 ساعت در محل دادستاني تهران تحت بازجويي و محاكمه قرار گرفت . يك منبع مطلع در دادستاني تهران با اعلام اين مطلب به خبرنگار عصر ايران گفت : پس از دستگيري و بازداشت عباس پاليزدار و 13 نفر ديگر فاطمه آجرلو به عنوان متهم احضار و در روز چهارشنبه به مدت 5 ساعت تحت بازجويي و محاكمه قرار گرفت . در روز پنجشنبه نيز عليرغم تعطيلي دادسراي تهران فاطمه آجرلو به مدت بيش از 6 ساعت تحت بازجويي و محاكمه قرار گرفت . در جلسه محاكمه روز پنجشنبه آجرلو همسر وي كه يكي از قضات دادگستري است وي را همراهي مي كرد. در روز پنجشنبه بازجويي و محاكمه مدير كل حوزه رياست سازمان بازرسي كل كشور نيز انجام شد كه مدير كل مذكور پس از محاكمه و بازجويي در دادسراي كاركنان دولت بازداشت و روانه زندان اوين گرديد. ظاهرا اين مدير كل در ارتباط با فاطمه آجرلو و ساير متهمين شبكه پاليزدار متهم به همكاري و مشاركت با آنان مي باشد ولي خبرگزاري فارس از قول يك مقام مسئول در سازمان بازرسي كل كشور خبر داد اتهامات قائمي نسب بي اساس است . يكي از همراهان آجرلو نماينده كرج كه در دادسراي كاركنان دولت حضور داشت گفت : به غير از روز يكشنبه كه مجلس جلسه علني دارد اين نماينده مجلس براي تمام ايام هفته آينده جهت محاكمه و بازجويي احضار شده است .

***در پي بازداشت چندين تن از مرتبطين پرونده عباس پاليزدار در روزهاي اخير و احضار و بازجويي هاي مكرر از فاطمه آجرلو نماينده كرج و بازرسي منزل وي عليرضا زاكاني نماينده تهران در مجلس با درج مطالبي در روزنامه دولتي ايران دادسراي تهران را به شدت مورد حمله و انتقاد قرار داد. بدنبال درج اين مطالب كه حاوي اتهاماتي عليه قوه قضائيه درخصوص عدم پي گيري پرونده تخلفات كنكور بود سعيد مرتضوي دادستان تهران طي نامه اي خطاب به مدير مسئول روزنامه دولت اظهارات زاكاني را سخيف كذب و واكنشي از سر نگراني به بازجويي و برخورد با باند پاليزدار دانست . دادستان تهران در پايان نامه خود خطاب به مدير روزنامه ايران نوشت : « رسالت مطبوعاتي روزنامه ايران ايجاب مي نمايد تا از قلب واقعيت دوري نموده و از چاپ و انتشار مطالب كذب و واهي و انتساب مطالب غيرواقعي پرهيز نمايد » .

***بنياد حفظ آثار و ارزش هاي دفاع مقدس درحال تكميل مستندات براي بازپس گيري محل اقامت تشريفاتي سفير انگلستان در تهران است . به گزارش عصر ايران محل اقامت سفير انگليس در پل رومي تهران واقع است و به گفته برخي مقامات ايراني مدت اجاره اين محل كه 100 ساله بوده حدود 10 سال قبل خاتمه يافته و به همين دليل سفير انگليس مي بايست اين محل را 10 سال قبل ترك مي كرد . موضوع بازپس گيري محل اقامت سفير انگليس در تهران از مدت ها قبل مطرح بوده كه به تازگي اقدامات جدي تري در اين زمينه آغاز شده است . هنوز در مورد واكنش انگلستان به درخواست تخليه و يا تعيين تكليف اين محل خبري دردست نيست . هم اكنون سفير انگلستان در تهران تمامي مهمانان ويژه و مخصوص خود را در سالن تشريفاتي اجاره اي كه به اعتقاد ايران بايد به علت پايان اجاره نامه تخليه شود پذيرا است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.